Magnesiumweg 5
3812 PW Amersfoort

€ 67

Per m² per jaar
Foto‘s (30)   Terug naar overzicht

Kenmerken

Bedrijfsruimte
Bestaande bouw
1981-1990
Op bedrijventerrein
In overleg
Ja
0.00 m2
889 m2
0.00 m2
647 m2
1
Lichtstraten,
Overheaddeuren,
Inbouwarmaturen,
Te openen ramen,
Mechanische ventilatie,
Krachtstroom,
Betonvloer,
Heater
Rebm Bedrijfsmakelaar | 0334768530
€ 5 per m² per jaar



Omschrijving

Ca. 855 m² bedrijfsruimte nodig? Er zijn drie kraanbanen aanwezig en krachtstroom! Op de Magnesiumweg 5 en 5a te Amersfoort is zowel kantoor als bedrijfsruimte beschikbaar. 
Het terrein is omsloten door middel van een hek en wordt afgesloten met twee elektrisch bedienbare poorten, die op afstand te bedienen zijn. 

Hoe ziet de indeling eruit? 
Indeling: entree, hal, kantoor1, 2 x toilet, kantoor2, pantry met boiler, kantine (met eenvoudige pantry) met daglicht, kleedruimte en garderobe. 

Waar is het object gevestigd?
Op de Isselt, gelegen aan de westkant van Amersfoort, is een grootschalige renovatie van de infrastructurele voorzieningen afgerond met goede verbindingen, waterpartijen en groenvoorzieningen. De afgelopen jaren zijn meerdere nieuwe bedrijfspanden gebouwd, wat het geheel een frisse dynamische aanblik geeft. De diversiteit aan bedrijven is groot. 
De bedrijfsruimte bevindt zich aan de Magnesiumweg, een zijstraat van de Nijverheidsweg Noord, de doorgaande weg over het bedrijventerrein Isselt. 

Het bedrijventerrein wordt doorsneden door de provinciale weg N199 en grenst niet alleen aan de Eem maar beschikt ook over een eigen haven. Het terrein is ontwikkeld in de jaren '60 tot en met '80 en is bruto circa 200 hectare groot. 

Wat is de bereikbaarheid? 
De bereikbaarheid van het bedrijventerrein is goed te noemen. Per auto zijn de rijkswegen A1 en A28 binnen 10 minuten te bereiken via de doorgaande wegen Bunschoterstraat en Amsterdamseweg. Bushaltes bevinden zich op loopafstand van de locatie met aansluitingen richting het Centraal station van Amersfoort. 

Wat huur ik? 
Kantoorruimte ca. 208 m² 
Buitenterrein kantoor ca. 164 m² 

Bedrijfsruimte ca. 647 m² 
Buitenterrein ca. 784 m² 

Het object is niet conform NEN 2580 gemeten. 

Waar mag ik het voor gebruiken?
Op grond van het bestemmingsplan “Bedrijventerrein e.o. en snelwegen” is de bestemming van het object Bedrijventerrein 1. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor of bij de gemeente. 

Hoe wordt het opgeleverd?
De ruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief: 

Bedrijfshal: 
- 3 x kraanbaan (draagvermogen 3 x 3,2 ton) 
- 2 x krachtstroom 
- Lichtstraat 
- Elek. bedienbare overheaddeur 68 x 6,5 m hoog 
- Vluchtdeur 
- Wasruimte met 2 x spoelbakken en 2 x toilet 

Terrein: 
- 2 x op afstand bedienbare elektrische entreepoort. 
- Fietsenstalling 
- Buitenterrein van ca. 784 m² 

Kantoor: 
- Entree met plavuizen vloer 
- Systeemplafonds met tl armaturen 
- CV 

Hoe is de parkeergelegenheid?
Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. 

Wat kost het?
De huur bedraagt € 57.500,- jaar excl. BTW. 

Huurbetaling 
Per maand vooruit. 

Huur- en verlengingstermijn 
Vijf jaar met vijf optiejaren met een opzegtermijn van twaalf maanden. Een andere huur- en/of verlengingsperiode is bespreekbaar. 

Huurgarantie 
Bankgarantie/ Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur te vermeerderen met de servicekosten en de BTW. 

Welke diensten krijg ik geleverd?
Het voorschot servicekosten bedraagt € 5,- per m²/jaar op basis van nacalculatie en heeft betrekking op: 
- Onderhoud terrein/ parkeerplaatsen; 
- Onderhoud en periodieke controle C.V. installatie; 
- Onderhoud en periodieke controle heater; 
- Onderhoud en periodieke controle overheaddeur; 
- Onderhoud en periodieke controle kraanbanen; 
- Naamsaanduiding zuilen en bewegwijzering (eenmalig voor rekening van verhuurder); 
- Onderhoud buitenverlichting; 
- Schoonhouden van daken en goten; 
- Schoonmaak gevel (niet beglazing); 
- Onderhoud en periodieke controle brandslanghaspels/ontruimingsinstallatie; 
- Controle en periodieke controle brandmeldinstallatie; 
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten. 

Huurder sluit voor eigen rekening en risico contracten af met bedrijven voor gas, water en elektra. 

BTW 
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd. 

Huurprijsaanpassing 
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-huishoudens algemeen (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), voor het eerst 1 jaar na huuringang. 

Wat is mijn opzegtermijn?
Uiterlijk 12 maanden voor afloop van een huurtermijn. 

Huurovereenkomst 
Op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model januari 2015 (kantoor). 

Wanneer is het object beschikbaar?
In overleg.



Dit bedrijf bezichtigen in Amersfoort?

Delen

Contact

Postbus 1292
3800 BG Amersfoort
Basicweg 7
3821 BR Amersfoort

Makelaardij

(033) 456 23 63
info@sb.nl

Beheer

(033) 456 23 63
tbo@sb.nl

Administratie

(033) 456 14 60
factuur@sb.nl